Ing. Tomáš Lukáč

Diplomová práce

Marketingový management firmy

Marketing management of a company
Abstract:
The goal of the diploma thesis “Marketing management of a company” is to analyze company´s loyalty programme and to suggest modifications based on the processed results of realized survey. The theoretical part deals with general development of the marketing management from its origin through brand building to establishing loyalty with customers. In the practical part three research hypotheses based …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový management firmy“ je analýza vernostného programu podniku a návrh jeho modifikácie na základe spracovaných výsledkov empirického prieskumu. Teoretická časť práce pojednáva o celkovom vývoji marketingového managementu od jeho vzniku, cez tvorbu značky aţ po budovanie stabilných a lojálnych vzťahov so zákazníkmi. V empirickej časti sú stanovené výskumné hypotézy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta