Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky – Nina Domash
Nina Domash
Bakalářská práce
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
The metamorphoses of advertising in the communication strategy of a selected brand
Anotace:
Nyní bude popsána anotace pro bakalářskou práci „Metamorfózy reklamy v komunikační strategii vybrané značky“ provedenou na základě materiálů společnosti Lvovská čokoládová dílna. Aktuálnost tématu bakalářské práce je zcela zřejmá kvůli nezbytnosti efektivní komunikační strategie pro současnou činnost firem. Tato potřeba vyplývá ze stále rostoucího důrazu na neustálý a úspěšný kontakt se spotřebiteli …víceAbstract:
Now we will describe the annotation for the bachelor thesis 'Metamorphoses of Advertising in the Communication Strategy of a Selected Brand' conducted based on the materials of Lviv Chocolate Workshop company. The relevance of the bachelor thesis topic is evident due to the necessity of an effective communication strategy for the current operations of companies. This need arises from the increasing …víceKlíčová slova
Komunikační strategie reklamní činnost branding marketingová komunikace SWOT analýza PEST analýza reklamní metamorfózy strom cílů reklamní rozpočet kalendářní harmonogram communication strategy advertising activity marketing communication SWOT analysis PEST analysis advertising metamorphoses goal tree advertising budget calendar schedule.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l0m4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností
Jan Doležil -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Komunikační strategie
Zuzana Koňařová