Bc. Kateřina Jančurová

Diplomová práce

Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci

Marketing analysis of the Dr. Aleš Hrdlička Museum in Humpolec
Anotace:
Předložená magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci. Práci lze rozdělit do několika částí. V úvodní teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy a definuje úlohu marketingu v prostředí muzea. Druhá část mapuje historii i současný stav Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci a předkládá důkladnou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí organizace …více
Abstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec. The thesis can be divided into several sections. The first theoretical part specifies fundamental terms, approaches and defines the role of marketing in the museum environment. In the second section is displayed the history of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec up to the contemporary state and it is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta