Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci – Bc. Kateřina Jančurová
Bc. Kateřina Jančurová
Diplomová práce
Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci
Marketing analysis of the Dr. Aleš Hrdlička Museum in Humpolec
Anotace:
Předložená magisterská diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci. Práci lze rozdělit do několika částí. V úvodní teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy a definuje úlohu marketingu v prostředí muzea. Druhá část mapuje historii i současný stav Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci a předkládá důkladnou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí organizace …víceAbstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec. The thesis can be divided into several sections. The first theoretical part specifies fundamental terms, approaches and defines the role of marketing in the museum environment. In the second section is displayed the history of Museum dr. Aleše Hrdličky in Humpolec up to the contemporary state and it is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t42j1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova