Bc. Peter Zvolský

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The building of marketing strategy for a company
Abstract:
The thesis is focused on creating marketing strategy for the RG KOVO, s.r.o. company. The strategy itself is based on analysis of the internal and external environment, SWOT analysis which identify the problematic areas in the company. The new proposals aim to improve the overall quality of operations in the company and extend the offer of its services.
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na tvorbu marketingovej stratégie pre spoločnosť RG KOVO, s.r.o.. Na základe výsledkov analýzy, vnútorného a vonkajšieho prostredia, SWOT analýzy, sú identifikované problematické oblasti tejto spoločnosti. Nové návrhy smerujú k celkovému zlepšeniu činnosti spoločnosti a rozšíreniu ponuky jej služieb.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Chovanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management