Komunikační strategie projektu LMS v České spořitelně a.s. – Tatiana Kočerginová
Tatiana Kočerginová
Bakalářská práce
Komunikační strategie projektu LMS v České spořitelně a.s.
Komunikační strategie projektu LMS v České spořitelně a.s.
Anotace:
Bakalářska práce je zaměřena na přípravu a tvorbu komunikační strategie v projektu LMS v České spořitelně a.s. Teoretická část ozřejmuje pojmy jako komunikace, druhy a formy komunikace a komunikační strategie. V praktické části je navržena konkrétní podoba komunikační strategie, popsána je i její implementace a následné zhodnocení její efektivnosti. Základem pro tuto bakalářskou práci jsou osobní zkušenosti …víceAbstract:
The bachelor thesis demonstrates the process of making and implementing a communication strategy in a project LMS in Česká spořitelna a.s. Theoretical part explains the terms communication, types of communication and communication strategy. In analytical part is described the process of making the communication strategy, its implementation and efectivity. The ground for this bachelor thesis were personal …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na prípravu a tvorbu komunikačnej stratégie v projekte LMS v České spořitelně a.s. Teoretická časť objasňuje pojmy ako komunikácia, druhy a formy komunikácie a komunikačná stratégia. V praktickej časti je navrhnutá konkrétna podoba komunikačnej stratégie, popísaná je aj jej implementácia a následné zhodnotenie jej efektívnosti. Základom pre túto bakalársku prácu sú osobné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Filip Dembowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová