Bc. Nikola Šeráková

Master's thesis

Marketing ve sportu

Marketing in sport
Abstract:
Cílem práce je připravit vhodný model pro fungování studia jógy a navrhnout marketingovou strategii. Práce je strukturovaná do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou nastíněna teoretická východiska a materiály, které pokrývají oblast sportovního marketingu a sponzoringu. Praktická část pomocí vícekriteriální analýzy a dotazníkového šetření navrhuje konkrétní model založení nového studia …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to establish appropriate model for functioning of yoga studio and to suggest its marketing strategy. The thesis is structured in two parts, theoretical and practical. In the first part, there are outlined theoretical starting-points and materials, which cover the area of marketing in sport and sponsoring. While practical part using the multicriterial analysis and survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses