David Falešník
Bachelor's thesis
3D vizualizace hradu Starý Světlov
A 3D Visualisation of Starý Světlov Castle
Abstract:
Bakalářská práce na téma "3D vizualizace hradu Starý Světlov" si dává za cíl uká-zat postup práce při tvorbě rozsáhlé scény v herním engine a s 3D grafikou jako takovou. Začátek teoretické části pojednává o historii hradu Starý Světlov a o době jeho největší slávy. Zbylá část teoretické části pak pojednává o 3D grafice v širším měřítku a použi-tých programech. V praktické části je nejdříve popisován …moreAbstract:
The bachelor thesis with the topic "3D visualization of the castle Starý Světlov" aims to show workflow tasks in creating large scenes in the game engine and 3D graphics as such. The beginning of the theoretical parts deals with the history of the Starý Světlov castle and the time of its greatest glory. The rest of the theoretical part deals with 3D graphics in wide areas and used programs. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Falešník, David. 3D vizualizace hradu Starý Světlov. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Otázka památkové ochrany a obnovy hradu Lukova
Denisa Divoká -
Práca v Unreal Engine a tvorba 3D hry pre desktop
René Lumcer -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine
Matěj Voch -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
David Kruchten -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Historie aplikací hyperbolické geometrie
Miroslava Tihlaříková