Marketingová komunikace rekreační oblasti – Bc. Hana Janečková
Bc. Hana Janečková
Diplomová práce
Marketingová komunikace rekreační oblasti
Marketing Communications of Recreational Area
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rekreační oblasti. Práce poslouží jako východisko pro zpracování architektonické studie a následné revitalizaci oblasti. Součástí práce je výzkum, který udal směr pro projekt komplexní marketingové komunikace budoucího areálu. V práci je rovněž připojen návrh financování, pojmenovaná možná rizika a jejich protiopatření.Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of a recreational area. The work will serve as a starting point for the elaboration of an architectural study and the subsequent revitalization of the area. Part of the work is a research that gives the project a direction for comprehensive marketing communication of the future area. The thesis also includes a financing proposal, identifies potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janečková, Hana. Marketingová komunikace rekreační oblasti. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace rozvojových možností rekreační oblasti Olešná
Karla Grenarová -
Podnikatelský plán na vybudování penzionu s restaurací v rekreační oblasti u Prahy
Barbora Pelantová -
Marketing v rekreačním a sportovním zařízení
Lucie Řeháková -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu v rekreační oblasti přehrady Olešná
Jana Cvičková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová