Vliv rozvoje internetu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu – Tomáš Svoboda
Tomáš Svoboda
Diplomová práce
Vliv rozvoje internetu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Influence of Internet development on consumer behavior of tourism participants
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na působení internetu na spotřební chování v cestovním ruchu. Hlavním cílem je zhodnotit vliv internetu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu a analyzovat rozdíly ve spotřebním chování mezi účastníky domácího a zahraničního cestovního ruchu. První část se zabývá teorií a modely spotřebního chování a kupním rozhodovacím procesem. Druhá část se zaměřuje na vývoj …víceAbstract:
This thesis focuses on the impact of the Internet on a consumer behavior in tourism. The main goal is to assess an impact of the Internet on consumer behavior of tourism participants and analyse the differences in consumer behavior among participants in domestic and foreign tourism. The first part deals with the theory and models of consumer behavior and a buying decision process. The second part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím