Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku – Tereza Chovancová
Tereza Chovancová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Employee Satisfaction Marketing Research of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců v dané společnosti. Spokojenost zaměstnanců je zjištěna pomocí elektronického, písemného a osobního dotazování. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje základní pojmy marketingu, teorii marketingového výzkumu a jeho procesy. Dále sestavení dotazníku a metody dotazování. Druhá kapitola …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing research of employee satisfaction in the company. Employee satisfaction is determined by electronic, written and personal polling. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the basic concepts of marketing, the theory of marketing research and processes. For build a questionnaire and query methods. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANCOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0n7cq8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců
Dana Henčeková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková