Kateřina Pešánová
Master's thesis
Marketingová strategie
Marketing strategy
Anotácia:
V diplomové práci na téma Marketingová strategie business start-up se zabývám založením malého podniku v oblasti služeb čajovny. V první části práce vycházím z teoretických znalostí založených na odborných textech věhlasných autorů v oblasti marketingu a managementu. Svoji pozornost upínám k fundamentálním částem procesu marketingového řízení a plánování. V druhé části práce se pak zaměřuji na skutečnou …viacAbstract:
In my thesis on topic Marketing strategy business start up I am dealing with establishing tearoom in section of services. In a first part I come out from theoretical skills based on professional scripts famous writers in section of marketing and management. I dedicate my attention for basement pieces of marketing process, especially management and planning. In a second part I dedicate my attention …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Business strategie velkého podniku
Michal Varyš -
Marketingová strategie podniku masáže Jan Kotala
Radka Sikorova -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie
Marie Chladilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 0nd07a 0nd07a/2
31. 3. 2016