Bc. Alexandra Katsubina

Bakalářská práce

Marketingový plán - uvedení inovativního projektu v platbách na trh

Marketing plan - bringing innovative project in the payment's market
Anotace:
Předložená bakalářská práce se věnuje tvorbě marketingových strategií a plánování. První část obsahuje teoretický popis tvorby marketingových kampaní a to zejména image a PR reklamy, marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá část detailně popisuje strategii společnosti European Payment Systems, s.r.o. a její aktivity včetně mých vyhodnocení a očekávání. V závěrečné části jsou popisovány již zrealizované …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to creating marketing strategies and planning. The first section contains a theoretical description of the creation of marketing campaigns and especially image and PR advertising, marketing mix and SWOT analysis. The second part describes in detail the strategy of European Payment Systems, Ltd. and activities, including evaluation and my expectations. In the final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
  • Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
  • Oponent: Ing.Mgr. Václav Kupec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance