Karolina Stoklasová
Master's thesis
Generace Y v pracovním prostředí
Generation Y in the Workplace
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální situaci na trhu práce a zhodnotit, jestli to, co je v dnešní době zaměstnavateli nabízeno mladé generaci Y, je v souladu nebo naopak v rozporu s tím, co tato generace od potenciálního zaměstnavatele očekává a vyžaduje. Druhotným cílem je porovnat výsledky vyplývající z již provedených rozsáhlých průzkumů od renomovaných společností s výsledky z vlastního …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current situation on the labor market and to evaluate whether what is offered to the young generation Y by the employer today is in compliance or in contrary to what this generation is expecting and requiring from a potential employer. The second objective is to compare the results of research conducted by renowned companies with the results of my own …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68619
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Ondřej Hradský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Effective personnel management in an individualized working environment
Hermann Troger -
Theories of work motivation and verification of their functionality in the working environment
Kristýna Kazdová -
NEW TRENDS IN DEVELOPING MANAGERIAL COMPETENCIES FOR MODERN COMPANIES: APPLICABILITY OF MUSIC IN IMPROVING BUSINESS EFFICIENCY AND WORKING ENVIRONMENT
Dušan Smiljanić -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Kariérní vývoj žen generace Y v odvětví FMCG v České republice a SRN
Hana Menclová -
Rizikové prvky životního stylu generace Y
Lucie Baranová -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková