Generace Y v pracovním prostředí – Karolina Stoklasová
Karolina Stoklasová
Diplomová práce
Generace Y v pracovním prostředí
Generation Y in the Workplace
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální situaci na trhu práce a zhodnotit, jestli to, co je v dnešní době zaměstnavateli nabízeno mladé generaci Y, je v souladu nebo naopak v rozporu s tím, co tato generace od potenciálního zaměstnavatele očekává a vyžaduje. Druhotným cílem je porovnat výsledky vyplývající z již provedených rozsáhlých průzkumů od renomovaných společností s výsledky z vlastního …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current situation on the labor market and to evaluate whether what is offered to the young generation Y by the employer today is in compliance or in contrary to what this generation is expecting and requiring from a potential employer. The second objective is to compare the results of research conducted by renowned companies with the results of my own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effective personnel management in an individualized working environment
Hermann Troger -
Theories of work motivation and verification of their functionality in the working environment
Kristýna Kazdová -
NEW TRENDS IN DEVELOPING MANAGERIAL COMPETENCIES FOR MODERN COMPANIES: APPLICABILITY OF MUSIC IN IMPROVING BUSINESS EFFICIENCY AND WORKING ENVIRONMENT
Dušan Smiljanić -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Kariérní vývoj žen generace Y v odvětví FMCG v České republice a SRN
Hana Menclová -
Rizikové prvky životního stylu generace Y
Lucie Baranová -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková