Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh – Yana Vahidova
Yana Vahidova
Bakalářská práce
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
The business plan (hotel chains, travel agencies) to entering to a new market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nový hotel kyrgyzského řetězce Kapriz ve Špindlerově mlýně v ČR. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou uvedeny kapitoly věnující se pojmům cestovní ruch, hotel, hotelové služby, trh a definování podnikatelského plánu a jeho struktury.Abstract:
The aim of this thesis is to create a business plan for the new hotel of the Kyrgyz chain Kapriz for entering a new market in Špindlerov mlýn in Czech republic. The dissertation is divided into three parts. The theoretical part include chapters’ dedicated to the concept of tourism, hotel, hotel services, market and describes business plan and its effective structure
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12742/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAHIDOVA, Yana. \textit{Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0nhkkd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení komunikace zahraniční společnosti Kapriz a.s. pomocí podnikových sociálních sítí
Arina Karas -
International strategy of entering a new market
Artem Pronko -
Systemic Risk at the Mortgage Market: The new obstacle on the road towards own housing?
Jaroslav Kotrba -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia