Bc. Mayra Fuentes
Diplomová práce
Internet Marketing
Internet Marketing
Anotace:
This thesis aims to design a Digital Marketing Plan for SME Moonli Designs, a B2C online retailer using the SOSTAC model. The theoretical part contains the Internet evolution, the digital marketing landscape in Latin America and Mexico, trends, tools, metrics and the SOSTAC model. Chapter 2 contains the methodology. Chapter 4 includes a Digital Marketing Plan designed according to the necessities identified …víceAbstract:
This thesis aims to design a Digital Marketing Plan for SME Moonli Designs, a B2C online retailer using the SOSTAC model. The theoretical part contains the Internet evolution, the digital marketing landscape in Latin America and Mexico, trends, tools, metrics and the SOSTAC model. Chapter 2 contains the methodology. Chapter 4 includes a Digital Marketing Plan designed according to the necessities identified …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z0zxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Digital Marketing Strategy for a Logistics Firm
Mahair kumar Shahdadpuri -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova