Bc. Lucie Lamačková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky Eta v České republice

Marketing communication of the brand Eta in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci značky Eta v České republice. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro zefektivnění nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány a definovány termíny marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části je charakterizována značka Eta a provedený kvantitativní a kvalitativní výzkum. V poslední části jsou vyhodnocena …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of Eta brand in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis is to propose recommendations for more effective tools of marketing communication. The theoretical part describes and defines terms of marketing communication and its tools. In the practical part, the Eta brand and quantitative and qualitative research are characterized. The last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lamačková, Lucie. Marketingová komunikace značky Eta v České republice. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe