Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s. – Ivana Čajánková
Ivana Čajánková
Bakalářská práce
Komunikační a marketingová strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s.
Anotace:
Cíl bakalářské práce je analýza komunikační a marketingové strategie produktů Akciového Pivovaru Dalešice, a.s., zhodnocení současné situace, porovnání s konkurenty a následné navržení možností a opatření na zlepšení komunikační a marketingové strategie, včetně kalkulace nákladů. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto problematikou a vysvětluje jejich význam. Praktická část je …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is the analysis of the communication and marketing strategy of products of the Dalešice Brewery, PLC, evaluation of the current situation, comparison with the competition and consequent proposal of options and measures to improve the communication and marketing strategy, including the budget calculation. The theoretical part describes basic terms relevant to this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0o01zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva
Název
Vložil
Vloženo
Práva