Kateřina Hlavsová

Master's thesis

Marketingová strategie pro značku VOIVO.

Marketing Strategy for Brand VOIVO
Abstract:
Po teoretickém úvodu do problému je představena značka VOIVO,její charakteristika, ujasnění vize a mise. Ve třetí kapitole je provedena situační analýza, která zahrnuje analýzu makrookolí, mikrookolí i vnitřního prostředí. Všechny tyto faktory jsou pak sjednoceny ve SWOT analýze. Ze situační analýzy vychází následující kapitola, která se týká stanovení marketingových cílů pro značku VOIVO, ze kterých …more
Abstract:
The brand VOIVO is introduced after theoretical introduction to the problem. There are introduced its characteristics, mission and vision. In third chapter, there is composed situation analysis, which summarizes makro-surround, mikro-surround and internal environment. All these factors are integrated in SWOT analysis. Next chapter arises from the situation analysis. This chapter deals with prescription …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Kateřina Pauliová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15276

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management