Kateřina Hlavsová
Master's thesis
Marketingová strategie pro značku VOIVO.
Marketing Strategy for Brand VOIVO
Abstract:
Po teoretickém úvodu do problému je představena značka VOIVO,její charakteristika, ujasnění vize a mise. Ve třetí kapitole je provedena situační analýza, která zahrnuje analýzu makrookolí, mikrookolí i vnitřního prostředí. Všechny tyto faktory jsou pak sjednoceny ve SWOT analýze. Ze situační analýzy vychází následující kapitola, která se týká stanovení marketingových cílů pro značku VOIVO, ze kterých …moreAbstract:
The brand VOIVO is introduced after theoretical introduction to the problem. There are introduced its characteristics, mission and vision. In third chapter, there is composed situation analysis, which summarizes makro-surround, mikro-surround and internal environment. All these factors are integrated in SWOT analysis. Next chapter arises from the situation analysis. This chapter deals with prescription …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15276
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Kateřina Pauliová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15276
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Marketingový plán
Filip Albert -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong