Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages – Mgr. Ondřej Špaček
Mgr. Ondřej Špaček
Bachelor's thesis
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Abstract:
Bakalářská práce je návrhem, jak pomocí aplikace teorie mnohočetných inteligencí H. Gardnera zefektivnit cesty středoškolských studentů do Londýna.Abstract:
The bachelor thesis suggests how study trips of secondary school students to London can be made more effective thanks to practical application of H. Gardner's theory of multiple intelligences.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uieuh/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Suchý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČEK, Ondřej. \textit{Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0oexxh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Experience and Reflection in Secondary School English Lessons
Anna Sítorová -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Zážitková pedagogika jako součást výuky tělesné výchovy na střední škole
Barbora NĚMČÁKOVÁ