Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook – Jan Eisenmann
Jan Eisenmann
Bakalářská práce
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
New trends in internet marketing communication -- social network Facebook
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část …víceAbstract:
Theme of my bachelor thesis is "New trends in internet marketing communication -- social network Facebook". Theoretical part is focused on describing those new trends -- like viral marketing, Web 2.0 and it's major tools (social media, RSS, wikis, social networks). And also I try to set the shift from old to new media into context of wider economical changes. Important source of information were books …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Štěpánka Zimová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova