Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook – Jan Eisenmann
Jan Eisenmann
Bachelor's thesis
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
New trends in internet marketing communication -- social network Facebook
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část …moreAbstract:
Theme of my bachelor thesis is "New trends in internet marketing communication -- social network Facebook". Theoretical part is focused on describing those new trends -- like viral marketing, Web 2.0 and it's major tools (social media, RSS, wikis, social networks). And also I try to set the shift from old to new media into context of wider economical changes. Important source of information were books …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13477
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Štěpánka Zimová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova