Zavádění nového výrobku na trh – Bc. Romana Nováková
Bc. Romana Nováková
Diplomová práce
Zavádění nového výrobku na trh
The release of the new product on the market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je nahlédnutí do společnosti při uvádění nového potravinového výrobku na trh. Do její politiky, přístupu a postavení na trhu. V první části jsou zpracována teoretická východiska marketingového mixu - 4P. V druhé praktické části je charakterizována výše uvedená společnost, průběžný vývoj života výrobku od myšlenky produkt vyrobit až k jeho cestě k zákazníkovi. Závěrem hodnocení …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the company trade policy, approaches and market position when introducing a new food product on the market. First part of the paper covers the theoretical basis of the marketing model - 4P. Second part describes the company´s practice in ongoing development of a product from idea, to its creation and sale. In the final section, business decisions related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/asrgy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Andrea Koňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá