Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje – Bc. Jakub Louda
Bc. Jakub Louda
Master's thesis
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Project of Implementation Customer Relationship Management Elements into the Company Dary kraje
Abstract:
Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the Customer Relationship Management in a company Dary kraje to increase periodical purchase customers. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part was focused on clasification of basic terms concentring elements, principles and Customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOUDA, Jakub. \textit{Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/0ovhh4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Louda, Jakub. Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt implementace principů TPM na vybraných pracovištích ve společnosti KALINA industries, s.r.o.
Jiří Marek -
Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.
Pavel HAVLÍČEK -
Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti Kotlář Zlín s. r. o.
Lucia KUŠPÁLOVÁ -
Implementace konceptu Smart mobility v oblasti dopravy na území města Kroměříž
Daniel Melichárek -
Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku
Iveta Valčíková -
Analýza systému veřejné dopravy v Korejské republice a možnost implementace vybraných prvků v podmínkách České republiky
Ondřej Skála -
Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD
Karolína Brnová -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý