Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky – Bc. Eliška Hubíková
Bc. Eliška Hubíková
Master's thesis
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
The Potential and Form of a Career Counseling Service for Personal Branding from Perspective of Human Resources
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá potenciálem zavedení kariérně-poradenské služby se zaměřením na osobní branding v kontextu vybrané personální společnosti. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako je značka, osobní branding, pracovní trh a náborový proces. Zvláštní pozornost je věnována metodám výběru pracovníků, a to prostřednictvím životopisů, profesní sítě LinkedIn a pracovních pohovorů …moreAbstract:
This Diploma thesis focuses on business implementation of a career-consultancy service, specialized in personal branding, which is, for purposes of this work, being showcased on a real-world recruitment agency example. Theoretical part lays foundations of basic concepts such as brand, personal branding, labour market and recruitment process. Specific focus here is given to methods of selection during …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBÍKOVÁ, Eliška. \textit{Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0pmnu0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hubíková, Eliška. Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Metody získávání a výběru pracovníků ve vybrané organizaci.
Jolana Hnízdová -
Výběr pracovníků v organizaci (proces, metody)
Klára Zemanová -
Metody získávání a výběru pracovníků
Duy Tung Le -
Metody získávání a výběru pracovníků v akciové společnosti Economia
Jitka Kaštánková -
Metody získávání a výběru pracovníků, způsob použití a jejich limity
Zdeněk Klim -
Metody získávání a výběru pracovníků ve společnosti XY
Ondřej Folkman -
Metody získávání a výběru pracovníků
Klára Želechovská -
Metody získávání a výběru pracovníků
Andrea Hýbková