Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky – Bc. Eliška Hubíková
Bc. Eliška Hubíková
Master's thesis
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
The Potential and Form of a Career Counseling Service for Personal Branding from Perspective of Human Resources
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá potenciálem zavedení kariérně-poradenské služby se zaměřením na osobní branding v kontextu vybrané personální společnosti. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako je značka, osobní branding, pracovní trh a náborový proces. Zvláštní pozornost je věnována metodám výběru pracovníků, a to prostřednictvím životopisů, profesní sítě LinkedIn a pracovních pohovorů …viacAbstract:
This Diploma thesis focuses on business implementation of a career-consultancy service, specialized in personal branding, which is, for purposes of this work, being showcased on a real-world recruitment agency example. Theoretical part lays foundations of basic concepts such as brand, personal branding, labour market and recruitment process. Specific focus here is given to methods of selection during …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÍKOVÁ, Eliška. \textit{Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pmnu0/.
Jak správně citovat práci
Hubíková, Eliška. Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Metody získávání a výběru pracovníků ve vybrané organizaci.
Jolana Hnízdová -
Výběr pracovníků v organizaci (proces, metody)
Klára Zemanová -
Metody získávání a výběru pracovníků
Duy Tung Le -
Metody získávání a výběru pracovníků v akciové společnosti Economia
Jitka Kaštánková -
Metody získávání a výběru pracovníků, způsob použití a jejich limity
Zdeněk Klim -
Metody získávání a výběru pracovníků ve společnosti XY
Ondřej Folkman -
Metody získávání a výběru pracovníků
Klára Želechovská -
Metody získávání a výběru pracovníků
Andrea Hýbková