Podnikatelský záměr začínajícího podnikatele – Bc. David Rosulek
Bc. David Rosulek
Diplomová práce
Podnikatelský záměr začínajícího podnikatele
Business plan of begining enterpreneur
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se věnuje teoretickým aspektům tvorby podnikatelského plánu. V druhé části je vypracován konkrétní podnikatelský plán pro založení kavárny. Cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu včetně marketingové analýzy a finančního plánu, zpracování výhledu do dalších let a navržení …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a business plan. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theoretical aspects of the business plan. In the second part there is a concrete business plan for the establishment of a café. The aim of this work is to create a business plan including marketing and financial plan, to work out the outlook for future years and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Školudová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rosulek, David. Podnikatelský záměr začínajícího podnikatele. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos