Projektové řešení - příprava a realizace DM akce – Bc. Karel Rohan
Bc. Karel Rohan
Master's thesis
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Project Solutions - preparation and implementation of DM actions
Abstract:
Diplomová práce pojednává o přípravě a realizaci direct marketingové akce společnosti LD. Teoretická část se zabývá obecnými definicemi, základní charakteristikou DM a jejími nástroji. Důležitý pohled je na propojení s ostatními nástroji marketingové komunikace. Společnost LD působí na trhu B2B, proto je část práce věnována využití DM na tomto trhu. V praktické části je postupně popsána konkrétní kampaň …moreAbstract:
The thesis deals with the preparation and implementation of a direct marketing campaign of a company LD. The theoretical part of the thesis deals with general definitions and the basic characteristic of DM and its instruments. An important view is on networking with other marketing communication tools. The LD company operates in the B2B market and from this reason a part of the thesis is devoted to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a53ew/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková