Využití internetu pro marketingovou komunikaci značek zvolených firem – Lukáš KADLEC
Lukáš KADLEC
Bakalářská práce
Využití internetu pro marketingovou komunikaci značek zvolených firem
Use of the Internet for marketing communication of brands of selected companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím internetu pro marketingovou komunikaci značek zvolených firem. Pro tuto práci byly vybrány značky jízdních kol prodávaných v České republice tuzemskými i zahraničními výrobci. Celá tato práce je rozdělena do dvou tematických celků. V první části práce, na základě studia dostupných informačních zdrojů, autor zpracovává teoretická východiska týkající se problematiky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of Internet for marketing communication of brands of selected companies. Bicycle brands sold in the Czech Republic by domestic and foreign manufacturers were selected as a subject of this thesis. The whole thesis is divided into two thematic units. In the first part of the thesis, the author elaborates the theoretical basis of brand and social media based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLEC, Lukáš. Využití internetu pro marketingovou komunikaci značek zvolených firem. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko