E-learning in Process-oriented Knowledge Management – Ing. Mgr. Lucie Pekárková
Ing. Mgr. Lucie Pekárková
Advanced ('rigorózní') thesis
E-learning in Process-oriented Knowledge Management
E-learning in Process-oriented Knowledge Management
Anotácia:
Teze doktorské práce se zabývají inovativním přístupem k procesně-orientovanému e-learningu. Cílem doktorské práce je vytvořit metodiku a pracovní prostředí pro definování transparentních učebních procesů, které budou jednoduše říditelné a monitorovatelné, čímž bude učiteli/tutorovi/manažerovi znalostí umožněno měřit efekt výuky.Abstract:
This thesis proposal elaborates on a novel approach to process-oriented e-learning. The goal is to deliver methodology and environment for defining transparent learning processes that can be easily managed and monitored and allows teachers/tutors/knowledge managers to measure effect of education.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i4h22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Oponent: prof. Renate Motschnig, doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Knowledge Management on Performance
Namrata Wagh -
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Identification and management of knowledge gaps across ITIL services
OLGA SMIRNOVA -
Use of e-learning in language education in a selected company
Valeriya Timofeyeva -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová