Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie – Mgr. Marija Šupicová
Mgr. Marija Šupicová
Bakalářská práce
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
The Development of Information Literacy in the Educational Practice of Elementary School Applying Montessori Pedagogy: A Case Study
Anotace:
Tato výzkumná bakalářská diplomová práce, která je na pomezí informační a pedagogické vědy, se za použití výzkumného designu případové studie snaží ukázat, jakým způsobem je rozvíjena informační gramotnost v základní škole, jež ve své edukační praxi uplatňuje Montessori pedagogiku. V úvodu práce autor popisuje teoretická východiska, snaží se vysvětlit fenomén informační společnosti a informační gramotnosti …víceAbstract:
This thesis, which concerns information and pedagogical science, uses the research design of a case study to show how information literacy is developed in primary school which applies Montessori pedagogy in its educational practice. In the introduction, the author describes the theoretical background, he tries to explain the phenomenon of information society and information literacy and to bring the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xm8mv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Tulinská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPICOVÁ, Marija. \textit{Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0r93x1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry