Sociální sítě jako komunikační nástroj – Bc. Lukáš Seiler
Bc. Lukáš Seiler
Diplomová práce
Sociální sítě jako komunikační nástroj
Social networks as a communication tool
Anotace:
Diplomová práce na téma „Sociální sítě jako komunikační nástroj“ je dělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vývojem sociálních sítí, který je následně obohacen o popis uživatelů, kteří tyto sítě využívají. Popsána je rozdílnost klasické sociální komunikace oproti komunikaci v rámci sociálních sítí. Dále jsou popsány nejpoužívanější sociální sítě v čele s Facebookem, který je v práci …víceAbstract:
This diploma thesis „Social sites as a communication tool“ is divided into two main parts. The theoretical part is concentrate on development of social sites, this part is complemented by the description of social sites‘ users. Hereafter, in this part is described the ordinary communication in contrast with the communication on social sites. Furthermore, there are described the most used of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c751f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková