Bc. Lukáš Seiler
Master's thesis
Sociální sítě jako komunikační nástroj
Social networks as a communication tool
Abstract:
Diplomová práce na téma „Sociální sítě jako komunikační nástroj“ je dělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vývojem sociálních sítí, který je následně obohacen o popis uživatelů, kteří tyto sítě využívají. Popsána je rozdílnost klasické sociální komunikace oproti komunikaci v rámci sociálních sítí. Dále jsou popsány nejpoužívanější sociální sítě v čele s Facebookem, který je v práci …moreAbstract:
This diploma thesis „Social sites as a communication tool“ is divided into two main parts. The theoretical part is concentrate on development of social sites, this part is complemented by the description of social sites‘ users. Hereafter, in this part is described the ordinary communication in contrast with the communication on social sites. Furthermore, there are described the most used of social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c751f/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková