Bc. Renata Gräffingerová

Diplomová práce

Marketingový proces obchodnej spločnosti

Marketing process of trading company
Abstract:
This thesis discusses the proposal of a Slovak company sales improvement based on a prior marketing and sales analysis. The first chapter describes the theoretical basis of the marketing process of a company as such. Not only does it deal with marketing as an academic discipline, from the historical beginning to its present day form, it also compares marketing and sales, shows marketing environment …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá prijatím návrhov na zefektívnenie zahraničného predaja slovenskej obchodnej spoločnosti na základe vykonanej marketingovej a predajnej analýzy. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám marketingového procesu obchodnej spoločnosti vo všeobecnej rovine. Zaoberá sa nielen problematikou marketingu ako ucelenej vednej disciplíny od historických začiatkov jeho vzniku až …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance