Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha – Bc. Zuzana NEVORALOVÁ
Bc. Zuzana NEVORALOVÁ
Diplomová práce
Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha
The project of the communication strategy of the organization Czech center Prague
Anotace:
Diplomová práce je věnována komunikačním aktivitám Českého centra Praha. Teoretická část se zabývá obecnými principy efektivní komunikační strategie. V analytické části je na základě SWOT analýzy a na základě dotazníkového šetření proveden rozbor v současnosti využívaných komunikačních aktivit z hlediska jejich efektivnosti vzhledem k identifikova-né cílové skupině. Projektová část je následně věnována …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the communication activities of the Czech Centre in Pra-gue. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of effective commu-nication strategies. The analytical part is based on SWOT analysis and an analysis of a sur-vey of currently-used communication activities in terms of their effectiveness towards identifiable target groups. The project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
18410
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEVORALOVÁ, Zuzana. Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
Johana Holubová -
Senior jako cílová skupina reklamy na doplňky stravy
Kristýna Kořínková -
Děti jako specifiická cílová skupina marketingu
Tereza Kundrátová -
Senioři jako specifická cílová skupina hromadných sdělovacích prostředků
Martina Melicharová -
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Lenka Otáhalová -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová