Identita hráčů eSport v rámci kompetitivního týmu – Bc. Valentýna HRKALOVÁ
Bc. Valentýna HRKALOVÁ
Master's thesis
Identita hráčů eSport v rámci kompetitivního týmu
The identity of e-sport players within competitive team
Abstract:
Tato práce se zabývá identitou kompetitivního týmu eSport, ve kterém členové vnímají hru League of Legends více než jen jako volnočasovou aktivitu. Hraní v týmovém prostředí formuje nové sociální vztahy a interakce a je tak i důležitou součástí jedincova každodenního života. Práce si klade za cíl zjistit a porozumět tomu, jak se utváří a jaká je identita hráčů v eSport týmu. Konkrétněji i vymezit, …moreAbstract:
This thesis discusses the identity of a competitive eSport team, in which its members play League of Legends in a more serious way, than just as a leisure activity. Playing in a team environment forms new social relations and interactions, therefore it is an important part of individual's everyday life. The aim of this thesis is to discover and understand how identity of eSport players is formed. More …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRKALOVÁ, Valentýna. Identita hráčů eSport v rámci kompetitivního týmu. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Anthropology / Anthropology
Theses on a related topic
-
Analýza reálných dat ze hry League of Legends
Štěpán Kubásek -
Vlastní identita ve virtuálním světě
Jan NYČ -
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní
Lukáš Jarkuliš -
Právní aspekty virtuální identity
David Blaheta