Online marketingová komunikace vybraného e-shopu – Bc. Michal Šmída
Bc. Michal Šmída
Diplomová práce
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Online marketing communication for selected e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací, jejími nástroji a praktickou aplikací těchto nástrojů ve společnosti FAST ČR a.s. na jejím e-shopu Planeo.cz maloobchodní sítě prodejen Planeo elektro. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace e-shopu Planeo.cz vytvořit plán online marketingové komunikace na rok 2022. Diplomová práce je rozdělena …víceAbstract:
My diploma thesis deals with online marketing communication, it′s tools, and practical application of these tools in the company FAST ČR a.s. on it′s Planeo.cz e-shop within the retail network of Planeo electrical goods shop. The aim of the thesis is to formulate a plan of online marketing communication for the year 2022 based on an analysis of the current state of marketing communication of the Planeo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová
Název
Vložil
Vloženo
Práva