Learner centred approach and the bilingual child in EFL classroom – Bc. Lauren Elizabeth McEvoy
Bc. Lauren Elizabeth McEvoy
Bachelor's thesis
Learner centred approach and the bilingual child in EFL classroom
Learner centred approach and the bilingual child in EFL classroom
Anotácia:
Bakalářská práce “Zaměřeno na žáka a na bilingvní dítě ve výuce anglického jazyka” se skládá ze dvou části. Teoretická část popisuje definici bilingvismu, rostoucí počet bilingvních dětí a postupy, které by se daly aplikovat za účelem naplňění potřeb ve škole. Praktická část je založena na řadě rozhovorů s bilingvními dětmi, které uvažují nad svým vzděláváním. Účelem této práce je najít řešení na to …viacAbstract:
The thesis ‘Learner centred approach and the bilingual child in the EFL classroom’ consists of two parts. The theoretical part describes the definition of bilingualism, the growing number of bilingual children and the approaches that could be implemented to cater for their needs in schools. The practical part is based on a series of interviews with bilingual children reflecting on their own learning …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mgoom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach
Marie Stodolová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Komunikační bariéry u žáků druhého stupně základních škol ve výuce anglického jazyka a českého jazyka
Tadeáš VÝTISK -
Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka
Martina BHIJOVÁ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová