Andragogika a fenomén dospělosti se zaměřením na vzdělávání – Michaela HLADILOVÁ
Michaela HLADILOVÁ
Bachelor's thesis
Andragogika a fenomén dospělosti se zaměřením na vzdělávání
Andragogy and The Phenomenon of Adulthood with Focus on Education
Anotácia:
Bakalářská práce představuje dospělost v kontextu vzdělávání, které je předmětem andragogiky v celé své šíři. V textu jsou vysvětleny základní a s tématikou související pojmy. Popsán je vývoj andragogiky u nás, její disciplíny a členění oblasti vzdělávání dospělých. Učící se dospělý je dán do souvislosti se specifiky jednotlivých fází dospělého věku a animačního procesu. Text se zabývá motivacemi a …viacAbstract:
This paper presents adulthood in the context of education, the subject of andragogy in all of breadth. There are explain the basic and related terms in this text. There is described the development of andragogy in our country, the discipline and the structure of adult education. Adult learner is conntextualize to the specifics of the various stages of adulthood and animation process. The text deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADILOVÁ, Michaela. Andragogika a fenomén dospělosti se zaměřením na vzdělávání. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
Práce na příbuzné téma
-
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Nové možnosti Andragogiky ve vzdělávání dospělých osob
Josef Lancoš -
Celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením prostřednictvím aktivačních center (pilotní projekt)
Markéta Borutová -
Celoživotní vzdělávání pracovníků ve státním sektoru a význam celoživotního vzdělávání v neziskovém sektoru (srovnávací studie)
Dagmar Tesařová -
Celoživotní vzdělávání – Vzdělávání současné střední generace
Jiří Kučera -
Motivační nástroje ve vzdělávání dospělých z pohledu andragogů
Bronislava Veselá -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Celoživotní vzdělávání a jeho význam v rozvoji regionu
Alžběta Merglová