Bc. Eva BENDOVÁ
Diplomová práce
PR nemocničního zařízení
PR of medical institutions
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na externí public relations jako způsob komunikace konkrétního poskytovatele zdravotních služeb s veřejností. Analyzuje nejčastější zdroj získávání informací pacientů o nabízené péči, hodnotí stávající služby i způsob celkové prezentace nemocnice s cílem zvýšení spokojenosti pacientů.Abstract:
The thesis focuses on external public relations as a way of communication of a particular provider of healthcare services with the public. It analyses the most common source for patients to gain information about the care offered, it evaluates the existing services and the overall way the hospital is presented with the goal of increasing patient satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Eva. PR nemocničního zařízení. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studiíUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta zdravotnických studiíMagisterský studijní program / obor:
Organizace a rozvoj zdravotnických zařízení / Organizace a rozvoj zdr. zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Návrh budování image nemocnice pomocí Public Relations
Dagmar Horychová