Bc. Šárka FUČÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Corporate social responsability jako nástroj PR

Corporate social responsability as a tool of PR
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit …more
Abstract:
This bachelor thesis solves the theme of Corporate Social responsibility (CSR) and its im-plementation amongst the tools of Public relations. The main aim of the work is set before the possibility of evaluating activities connected with CSR, reporting of those activities and the influence of those activities on the company´s PR. This paper works with a hy-pothesis that there exists a reciprocal relationship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13610

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010
  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FUČÍKOVÁ, Šárka . Corporate social responsability jako nástroj PR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe