Corporate social responsability jako nástroj PR – Bc. Šárka FUČÍKOVÁ
Bc. Šárka FUČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate social responsability jako nástroj PR
Corporate social responsability as a tool of PR
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit …moreAbstract:
This bachelor thesis solves the theme of Corporate Social responsibility (CSR) and its im-plementation amongst the tools of Public relations. The main aim of the work is set before the possibility of evaluating activities connected with CSR, reporting of those activities and the influence of those activities on the company´s PR. This paper works with a hy-pothesis that there exists a reciprocal relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13610
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUČÍKOVÁ, Šárka . Corporate social responsability jako nástroj PR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman