Pavlína Manová
Bachelor's thesis
Věrnostní program značky ZetSet
Loyalty Program of ZetSet Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program …moreAbstract:
This bachelor thesis describes mechanism of loyalty programs for ZetSet brand. The first primary goal is find suitable database, which will be respond for requirements for ZetSet brand. Database, which was funded her fuction of save informations about customers is necessary set right loyalty programe for new customers, but too for current customers. Order to achieve the primary goals, It has to be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Manová, Pavlína. Věrnostní program značky ZetSet. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Věrnostní zaměstnanců v konkrětiní společností.
Mukelabai Mundia -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Compliance program u právnické osoby a jeho souvislost s trestní odpovědností právnických osob
Lukáš Tůma -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová