Řízení v neziskové organizaci – Bc. Zbyněk Kalousek
Bc. Zbyněk Kalousek
Bachelor's thesis
Řízení v neziskové organizaci
Management of Non-profit organization
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Řízení v neziskové organizaci“ je charakteristika neziskových organizací a analýza vybrané oblasti řízení v neziskové organizaci Sportovního klubu Kociánka Brno. První část je zaměřena na obecný popis co je neziskový sektor. Je v ní popsáno členění, charakteristické rysy a financování neziskových organizací. Druhá část pak čtenáře seznamuje s odlišnostmi v účtování u neziskového …viacAbstract:
The article of the bachclor work "Management of Non-profit organization" is the characteristic of non-profit organization, and the analysis of chosen management area in non-profit organization Sport club Kociánka Brno. First part is direct on general account of non-profit sector, what is it. There is describes the segmented, characteristics, and financing of one. Second part is acquainting with differences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjxgf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2006
- Vedúci: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová -
Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji
Michael Markytán -
Specifika účetní závěrky organizací neziskového sektoru
Šárka Grecmanová -
Výbor pro veřejný sektor Komory auditorů ČR
Jana Hašková -
Daňová a účetní specifika příspěvkové organizace
Tereza ŠULDOVÁ -
Daňová specifika příspěvkové organizace
Aneta Švomová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka