Ing. Juraj Mojžiš
Bakalářská práce
Tvorba podnikatelského plánu
Business plan
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Business Plan” is creation of a real business plan for establishment of a concrete enterprise. The theoretical part focuses on characteristics of small and medium sized enterprises and their influence on the socio-economical setting in Czech Republic. In the second chapter, there are described the methods for establishing an enterprise and creation of founder’s business …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce Tvorba podnikateľského plánu je vytvorenie reálneho podnikateľského plánu na založenie konkrétneho podniku. Teoretická časť je zameraná na charakteristiku malých a stredných podnikov a ich vplyvu na socioekonomický priestor Českej republiky. V druhej kapitole popisujem postup založenia podniku a tvorby zakladateľského podnikateľského plánu. Praktickú časť prezentuje podnikateľský …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gv692/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík