Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity – Andrea SEČKOVÁ
Andrea SEČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity
Marketing communication oriented onto leisure time
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci zaměřené na volnočasové aktivity. Jejím cílem je zjistit pomocí dotazníkového výzkumu z jakých komunikačních zdrojů se lidé dozvídají o volnočasových aktivitách včetně vzdělávání, na základě čeho se rozhodují a zda-li je pro ně nabídka volnočasových aktivit dostatečná či nikoli. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První teoretická …víceAbstract:
This bachelor{\crq}s work is concentrated on marketing communication with a focus on leisure time activities. The main objective is to find out, by the help of questionnaires, from which communication sources people learn about leisure time activities and education, what can influence their decisions and whether the offer of leisure time activities is sufficient. The work is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEČKOVÁ, Andrea. \textit{Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ulxvf/.
Jak správně citovat práci
SEČKOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková