Návrh marketingových aktivit pro společnost Agentura TAPAZA s.r.o. – Kateřina Chmelařová
Kateřina Chmelařová
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro společnost Agentura TAPAZA s.r.o.
The proposal of marketing activities for the company of Agentura TAPAZA s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových aktivit pro firmu Agentura TAPAZA s.r.o., kterými by mohla společnost upravit současnou marketingovou strategii a pomocí marketingových nástrojů zhodnotit situaci podniku, způsob propagace společnosti a díky dotazníkovému šetření změřit efektivitu jednotlivých marketingových nástrojů. V teoretické části se nejdříve zaměřím na vysvětlení marketingových …moreAbstract:
This thesis goal is to apply marketing activities for Agentura TAPAZA s.r.o., which could be used to adjust current marketing strategy, to evaluate the situation of the company, the way of promotion by using marketing tools and to measure the efficiency of particular marketing tools thanks to questionnaire research. The theoretical part contains explanation of main characteristics of marketing tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamila Ježovičová
- Reader: Jana Turčínková, doc. Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELAŘOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingových aktivit pro společnost Agentura TAPAZA s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0umd9h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights