New types of media and its influence on the corporate communication – Bc. Ntaniela Zafeiri, MBA
Bc. Ntaniela Zafeiri, MBA
Diplomová práce
New types of media and its influence on the corporate communication
New types of media and its influence on the corporate communication
Abstract:
The purpose of this Diploma Thesis is to describe and analyze the changes that new media has caused in internal and external corporate communication, the use of social media platforms and further the benefits and drawbacks they bring.The topic of the Thesis is New Media and its influence on the corporate communication.The main objective is to highlight the usefulness of new media in the corporate communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nwv6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová