Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele – Bc. Jana Rubešová
Bc. Jana Rubešová
Master's thesis
Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele
Product placement in cooking programs and how it affects consumers
Anotácia:
RUBEŠOVÁ, J. Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním a způsoby, jakými jej může ovlivňovat product placement použitý v pořadech o vaření. Jsou zde uvedena teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a vysvětlení pojmu product placement včetně jeho vývoje …viacAbstract:
RUBEŠOVÁ, J. Product placement in cooking programs and how it affects consumers. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.This diploma thesis deals with consumer behaviour and the ways it can influence the product placement used in cooking shows. Here are the theoretical basis of the shopping behaviour of the consumer and explain the concept of product placement including its development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová