Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace – Radka ZAVADILOVÁ
Radka ZAVADILOVÁ
Bachelor's thesis
Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace
Czech publishers and Facebook: Communication analysis
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat, jak komunikují vybraná nakladatelství na sociální síti Facebooku s ohledem na svou cílovou skupinu. První část práce přibližuje důležité pojmy z oblasti knižní kultury, knižního marketingu a participační kultury. Druhou část tvoří stručný přehled využití Facebooku českými nakladatelstvími a vlastní analýza komunikace tří nakladatelství: Argo, CooBoo a …moreAbstract:
The aim od this bachelor thesis is to describe how selected publishers communicate on the social website Facebook in regard to their respective target group. The first part of the work explains important terms from the area of book culture, book marketing and participatory culture. The second part consists of a brief overview of the czech publishers´ use of Facebook and author's own analysis of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Accessible from:: 20. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAVADILOVÁ, Radka. Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing
Eva Rabasová -
Marketing a propagace nakladatelství CooBoo
Kateřina HUŇOVÁ -
Lidé s postižením, jejich participace na mediálním obsahu a jejich zobrazování ve zpravodajských médiích (přehledová studie)
Michaela Nárožná -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights