Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace – Radka ZAVADILOVÁ
Radka ZAVADILOVÁ
Bachelor's thesis
Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace
Czech publishers and Facebook: Communication analysis
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat, jak komunikují vybraná nakladatelství na sociální síti Facebooku s ohledem na svou cílovou skupinu. První část práce přibližuje důležité pojmy z oblasti knižní kultury, knižního marketingu a participační kultury. Druhou část tvoří stručný přehled využití Facebooku českými nakladatelstvími a vlastní analýza komunikace tří nakladatelství: Argo, CooBoo a …viacAbstract:
The aim od this bachelor thesis is to describe how selected publishers communicate on the social website Facebook in regard to their respective target group. The first part of the work explains important terms from the area of book culture, book marketing and participatory culture. The second part consists of a brief overview of the czech publishers´ use of Facebook and author's own analysis of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zverejniť od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Radka. Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing
Eva Rabasová -
Marketing a propagace nakladatelství CooBoo
Kateřina HUŇOVÁ -
Marketing knih
Marek PŘÍBRAMSKÝ -
Lidé s postižením, jejich participace na mediálním obsahu a jejich zobrazování ve zpravodajských médiích (přehledová studie)
Michaela Nárožná -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva